گفتن و بازگو کردن ِ کار خیر و ثواب یا نگفتن ( ریاکاری یا تشویـق )

خرید بک لینک
سلام دوستان

شبتون بخیر و خوشی:gol:


یه مدت ِ این سوال ذهنمو درگیر کرده ....

بنظرتون کار خیری رو ک میکنیم بازگو کنیم ( البته نه جار زدن ) یا اصلا نگیم و در خفا بمونه؟

مثلا

من یک کار خیری کردم برای کسی بازگو کنم شاید اون شخص تشویق بشه و انجام بده _( به عینه دیدم و پیش اومد که میگم)_

یا اینکه اگر برای کسی بازگو کنم میشه ریاکاری و خودنمایی؟


و اگر هم نگم ممکنه یکی که دوست داشته و خبر نداشته باشه از انجام اون کار خیر محروم بشه....

لطفا نظرتون رو بگید...

ممنون :gol:
سیمور ایرانی...

ما را در سایت سیمور ایرانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد وحدت بازدید: 142 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 1:59

صفحه بندی