سلام دوستان
شبتون بخیر و خوشی:gol:
یه مدت ِ این سوال ذهنمو درگیر کرده ....
بنظرتون کار خیری رو ک میکنیم بازگو کنیم ( البته نه جار زدن ) یا اصلا نگیم و در خفا بمونه؟
مثلا
من یک کار خیری کردم برای کسی بازگو کنم شاید اون شخص تشویق بشه و انجام بده _( به عینه دیدم و پیش اومد که میگم)_
یا اینکه اگر برای کسی بازگو کنم میشه ریاکاری و خودنمایی؟
و اگر هم نگم ممکنه یکی که دوست داشته و خبر نداشته باشه از انجام اون کار خیر محروم بشه....
لطفا نظرتون رو بگید...
ممنون :gol:
سیمور ایرانی...
ما را در سایت سیمور ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد وحدت بازدید: 142 تاريخ: چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 1:59