این سوال واقعا فکرمو مشغول کرده و دوستدارم همه بهش جواب بدید و نظرتونو صادقانه بیان کنید:
:gol:اگر به فرض شما یک شخص پولدار بودید که کاره ای در کشور بود . :gol:اگر میلیاردها پول زیر دستون بود بالا نمیکشیدینش؟!
:gol:بچه اتونو برای موفقیت بیشتر به خارج نمیفرستادید؟!
:gol:اگر خواهرزاده ی عزیز دلتون که دیپلم ردی هست از شما خواست پست مهمی بهش بدید دلشو میشکوندید؟!
:gol::gol:واز همه مهم تر ... اگر بهتون اعلام بشه مردم از عملکردتون ناراضین آیا کل اون همه پول رو رها میکردید و به شغل معمولی رو می آوردید؟
:fav15:خواهشمندم با صداقت تمام :fav15:
سیمور ایرانی...
ما را در سایت سیمور ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد وحدت بازدید: 154 تاريخ: شنبه 16 دی 1396 ساعت: 13:12