سلام
تایپیک من تحت عنوان "ناراحتی من از همسرم" حذف شد. بدون اینکه علتش رو توضیح بدن.
میخوام بدونم واسه چی یه تایپیک ۷ صفحه ای رو بدون هیچ توضیحی حذف کردن؟؟؟ با این کار جز اینکه به من بعنوان یه عضو توهین کردن به شعور اعضایی که وقت گذاشتند و راهنمایی کردن نیز توهین کردند.
جالب اینکه توی قسمت انتقادات و پیشنهادات سئوال پرسیدم جوابی ندادند. برای آیدی مدیریت امیر قاسمی پیام گذاشتم صفحشون رو از نمایش من خارج کردند.حالا کار ایشون بوده یا ادمین های دیگه انجام دادند.
خجالت آور نیست؟ چرا علتش رو نمیگن؟
کسی میدونه علت حذف تایپیک چی بوده؟
سیمور ایرانی...
ما را در سایت سیمور ایرانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: محمد وحدت بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 14:32