میگن وضع خرابه!

خرید بک لینک
میگن وضع خرابه :fav30:
تو ماشین که میشینی مردم آیه یاس میخونن صبح اول صبحی که داشتم میامدم سر کار توی تاکسی...
میگفت 9 تا بچه توی کرمانشاه یخ زدن کسی به کسی نیست مسئولین دارن جیب خودشونو پر میکنن آینده مملکت تیره و تاره.
راستش منم یاد خودم افتادم. گفتم بابا تو خودت خیلی روحیه داری به خدا ببین توی این سن زن نداری کارت هم که کار نیست حقوق ناچیز بدون بیمه... واقعا اگر مملکت درست بود اینطور میبود؟ :fav53:
چند وقته خواب جنگ زیاد دیدم.
خواب آوارگی هم دیدم :fav51:
یعنی چی میشه بنظر شما مملکت در حال سقوطه؟
سیمور ایرانی...

ما را در سایت سیمور ایرانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: محمد وحدت بازدید: 127 تاريخ: دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت: 12:34

صفحه بندی